Sidor

tisdag 13 september 2016

Ultra Violet

Jag försökte färga håret lila. Det blev inte så  bra eftersom det tog typ bara på utväxten och inte på resten av håret. Jag visste nästan att det skulle bli så men jag ville ju vara positiv och tro att det skulle ta fast på mitt hår som säkert har blivit färgat några gånger för mycket redan. Jag måste nog ta en paus med färgandet snart. Efter att jag färgat det mörkt.
Färgen jag använde var Schwarzkopfs Ultra Violet och den är egentligen riktigt fin. Det skulle vara det ifall mitt hår inte skulle vara så fuckat. Men vad kan man...
Nåjoo. Ifall det här inlägget ser märkligt ut så är det för att jag bloggar från telefonen. Jag råkade hitta en Blogger-app för Android som heter Blogaway och hittills verkar den nog vara bra. Ifall jag får publicerat det här inlägget vill säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar