Sidor

torsdag 15 september 2016

Sick like me

Den här låten gör livet värt att leva för tillfället:


Annars har jag mest bara fullt upp, det är skolan och en massa saker där och sedan också en massa inlämningsuppgifter och sedan ska man hinna med allt möjligt annat, typ hästar, städa, handla mat och sova. Fast det är ganska bra, då har jag inte så mycket tid att tänka på negativa saker och negativa saker har jag varit rätt bra på att tänka på för min självsäkerhet som jag hade för något år sedan typ försvann. Nu igen tycker jag mest att jag är en ful potatis som aldrig kommer att bli till någonting. Men det är helt okej faktiskt, jag tar en dag i taget typ och så kämpar jag vidare. Så vet jag väl nog att någonting kan jag säkert, även om det inte känns så just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar