Sidor

söndag 14 augusti 2016

Umeåresa...

Hoppsan, jag skrev om Umeåresan på fredagsnatten då jag inte hade någonting bättre för mig och tänkte tidsinställa det så det skulle publiceras på förmiddagen men tydligen så råkade jag tidsinställa så att det skulle publiceras i september... Inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Så går det då man är trött och inte har koll vad man håller på med. Nåjaa, jag publicerar det nu i stället...

Det blev det igår, eller egentligen förrgår. Så är det då man är upp på nätterna, dagarna kan man inte alltid ha så bra koll på.
Jag och Glenn var alltså till Umeå tillsammans med Becka och Thomas för någonstans måste man ju ha farit på sommaren. Typ. Vi for till Vasa på morgonen och sen hoppade vi på båten till Umeå och var i Umeå några timmar och så tog vi båten tillbaks till Vasa och körde hem där sent på kvällen. Det var nog en rätt trevlig dag fast det nu inte var så storslaget egentligen, men det blev lite svårt att hitta någon dag som passade för allihopa och så vidare.

Lite bilder finns det också från resan på min telefon.
En selfie från wc på Wasa Express och så lite alkohol...


Det här vet jag inte vad jag ska säga om förutom den saken att jag är bra på att vara ful.

I Umeå köpte jag vatten som smakade chokladboll. Det var inte så bra fast det finns nog sorter av samma märke som är bättre om jag minns rätt.

Solen kom fram på vägen tillbaka till Vasa men hann inte vara uppe så länge före den gick ner. Det var fint så länge det varade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar