Sidor

torsdag 18 augusti 2016

Tillbaka till skolan och verkligheten

Idag började skolan. Det var jobbigt. Det var nog som att verkligheten kom och slog en på käften lite. Jag hade inte sovit tillräckligt och sedan skulle man bara sitta där hela dagen och gå igenom saker.  Dessutom så är vårt schema ännu ganska oklart och så vidare. Ugh.
Men, det blir väl förhoppningsvis ordning på det snart.
Idag var jag ganska fucking trött hela kvällen ända tills jag och Glenn varit till Ytteresse och varit och gå en liten runda med Sniff. Sedan blev jag trött på nytt. Det blir nog en rätt så tidig kväll ikväll om jag får bestämma.
Jag är annars ganska taggad för hösten, det brukar jag ofta vara.
Jag har inget mer att komma med, bara en massa We Heart It-bilder. Jag orkar inte vara så intressant ikväll.

blue, crystal, and indie-bild

moon, sky, and night-bild

hair, purple, and hairstyle-bild

marble, wallpaper, and background-bild


girl, grunge, and sea-bild


hair, blue, and braid-bild

themes, blue indie, and fresh indie-bild


blue, indie, and fresh-bild




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar