Sidor

tisdag 30 augusti 2016

Throwback till 2014 i brist på annat

Nu igen har jag varit dålig på bloggandet fast det är på grund av skolan. Vi har en hel del uppgifter att göra så det känns som att jag sitter nog tillräckligt vid datorn ändå. Dessutom så är jag inte så intressant för tillfället så jag har inga spännande inlägg om nutiden. Däremot så kom jag på att år 2014 skrev jag över 400 blogginlägg och då var jag märklig, originell och speciell. Så jag tänkte länka till ett inlägg från varje månad det året. Lite allt möjligt mer och mindre konstigt... Det är nog ganska många inlägg fast flera av dem är ganska korta.

Onsdag....mjaauuu  (Januari)
Jag lyckades ta en selfie med Månsa, det är inte så illa det inte.

Bygga snögubbe med Sniff (Februari)
Jag gjorde mycket mer konstiga randomsaker med ponnyerna då än vad jag gör nuförtiden. I miss it.

Månsa äter bulle (Mars)
Det var lite gulligt bara.

Dagens look... (April)
Jag trivdes faktiskt bra med den outfiten... Fast jag tror inte att jag skulle trivas med den outfiten så bra idag inte. Då hade jag också min naturliga hårfärg och den vill jag ha tillbaka. Mest för att det skulle vara lättare att färga håret lila då. Hehe.

Efter att du har läst det här så kommer du att tro att jag använder droger men det är inte sant, jag bara är sådär crazy (Maj)
Jag har varit så märklig i mina dar. Hade typ insideskämt med mig själv & shit.

10 som...... (Sen vet ni mycket randomsaker om mig...)  (Juni)
En massa randomsaker om mig faktiskt. Jag vet inte hur jag orkade.

Det här somriga livet... (Juli)
Fina bilder och en glad liten tid i mitt liv.

En Lady Gaga bomb... (Augusti)
Lady Gaga kan vara så inspirerande.

Jag har tänkt. (eller "I finally managed to embrace my inner weirdo" (September)
Jag kom fram till saker om livet och hade en och annan bra fundering där.

Om mitt nitarmband som gick sönder idag. (Nu, mina sötnosar blir det storytime) (Oktober)
Om ett armband som har varit viktigt för mig någon gång i tiden.

Piercing då! (November)
Då jag hade varit och skaffat min piercing.

Dan före dan... Eller God Jul nu redan... (December)
Juligt och random inlägg fast rätt fina bilder och håret jag hade då var awesome och jag skulle göra nästan vad som helst för att få tillbaka det.

En selfie från förra veckan för att komma tillbaks till nutiden lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar