Sidor

tisdag 9 augusti 2016

En massa märkliga funderingar bara, ingenting annat, ingenting intressant...

Så fick jag nu faktiskt för mig att skriva någonting så är mittiallt och mittinatten. Fast det kom inte egentligen från ingenstans egentligen, jag har nog tänkt i dehär banorna typ hela halva sommaren. Det är bara det att jag har inte orkat skriva om det. Faktiskt, det är mycket som jag på något sätt inte orkar med. Jag känner mig på så tom på något sätt. Det känns som att all kreativitet jag någonsin haft i mig bara har runnit ut i sanden och det är just det att kreativitet har jag alltid varit full av så det känns väldigt tomt då den är borta. Förutom det så är det bara den vanliga ångesten och oron för framtiden som jag tänker på. Det verkar nog vara ett problem för mig faktiskt. Jag har ju varit lite halvt deprimerad sedan jag gick i högstadiet. Inte skulle jag säga depression men någonting som gör att jag inte kan se ljust på livet. Det känns som att jag söker efter någonting, tänkte i början av sommaren att bara det blir till sommar så kommer allt att kännas bättre och nu tänker jag att bara det blir till höst och man får börja ha rutiner igen så kommer det att kännas bättre till exempel...
Fast innerst inne så vet jag att det handlar bara om mig, att det liksom är jag som måste ta tag i mitt liv och mina tankar. Det är jag och endast jag och jag måste göra det för annars kommer jag aldrig att komma någonvart och jag kommer aldrig att bli hel.
Det är skrämmande. Dessutom så är det svårt, speciellt eftersom det är så mycket som distraherar en. Speciellt det här dagens samhälle och sociala medier om man får låta tjatig. Det känns som att "alla andra" vet vad de vill, är nöjda och jävla glada på något sätt.



Nåjoo, det här blev på något sätt superflummigt och orkade någon läsa så det nog lite wow tycker jag. För det här är nog bara någonting jag skrev för att skriva av mig. För min egen skull. Det är som så mycket jag tänkte som jag ville få nerskrivet och mycket jag har glömt att jag skulle skriva.
Och, fast jag verkar lite deppig här så är det ingen fara. Jag klarar mig, det är bara det att jag tänker lite mycket ibland.

Heh, lite random bilder blev det i det här inlägget. Först 2 selfies som nu bara är där och så en då jag var och köra med min lilla Sniff och en då jag myser med Lilli.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar