Sidor

tisdag 9 augusti 2016

Dagens smink. Typ.

Så tänker man ju förstås att eftersom jag orkade skriva någonting i natt så orkar jag det nu också och tänkte jag att det skulle ju gå att skriva om dagens outfit och smink och så. Fast nu då jag såg bilderna på datorn så blev jag lite besviken. Det ser bättre ut i verkligheten. Speciellt sminket. Ögonskuggan speciellt. Från Make Up Studio. Den mest awesome ögonskugga jag ägt hittills.
Så önskar jag också att jag skulle ha långt hår som man kan fixa sådär snyggt och färga lite hursomhelst men det går inte med mitt burr så jag flätar det i stället. Fast jag ska nog färga det riktigt snart också tror jag.  
Joo... Så nu ska jag alltså försöka börja blogga på nytt. Jag har tänkt det ganska många gånger i år. Det har inte gått så bra men man vet ju aldrig. Jag har åtminstone ganska mycket att skriva om och en massa bilder från sommaren. Dessutom så kanske jag ska hoppa med Zam i morgon och kanske vara med i en hopptävling. Det känns ju förstås skrämmande att tänka på fast jag ska ändå försöka se ifall jag vågar. Joo, och i övermorgon blir det en Umeåresa. Så jag kommer inte att vara utan att skriva om åtminstone.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar