Sidor

torsdag 7 juli 2016

Bildbomb från junimånad

För bloggat, det har jag inte gjort men bilder har jag tagit med min telefon.
Iallafall, här är en hel del bilder från juni 2016.

Min lilla Sniff som låtsas rulla sig för att kunna äta gräs och på andra bilden är vi och gå efter att han blivit duschad. Just nu är han i bra skick och pigg och busig.


Selfie då jag testade mina Make-Up Studio ögonskuggor som jag köpte från skolan då vi hade auktion och så en bild av månen över tornhuset. så här på tal om selfies, det är nog nästan någon månad sedan jag la upp en selfie på instagram och så tar jag annars också mindre selfies. Det beror kanske på att jag ofta tycker att jag inte är så intressant att se på och sådär. Nu på sommaren sminkar jag mig inte så ofta heller.


En bild från de där vattenfyllda hålen bakom Roadhouse i Kovjoki. Vi var dit och fiska. Jag fiskade inte, jag tog bilder och blev biten av myggor.


En fiskarGlenn och jag vid Forsby då det var pubkväll där. Vi for dit just före det tog slut där för vi kom på att vi skulle dit ganska sent. Bilden längst till höger är från en random vardagskväll då vi var ut och köra.

Älskling och så jag. Dagen före midsommar. Det var nästan roligaste dagen av midsommarhelgen det. Vår midsommarhelg var faktiskt ganska lugn. Inte så mycket alkohol och ganska spontant blev det.



Midsommardagen. Nådjärv och en selfie och Nådjärvskog som det flyger ett flygplan över.

Andra saker som har hänt på senaste siden är bland annat:
 Min älskade Opel står på verkstad för tillfället för bromsarna på den började bråka. Det är inte alls kul. Men det är nog inte så farligt fel tror jag. Sådant man får räkna med med en lite äldre bil.

En lite roligare sak är att vi har en till häst hos oss just nu. Ett halvblod från Lannäslund, hon heter Lilli och hon kom för två veckor sedan och ska vara tills skolorna börjar. Jag ska göra ett skilt inlägg om henne så fort jag jag tid och ork. Dessutom så ska jag göra ett inlägg om gårdagen, då var det nämligen travtävling i Purmo och Becka var med sitt första Monte`lopp och vann. 

Nu har jag inte varit så bra på att uppdatera alls men nu tamejfan ska jag försöka. Jag lovar inte att det kommer att vara till någon glädje för någon för jag tycker om att fundera, filosofera och skriva om sådant jag stör mig på och sådant som provocerar folk. Så tycker jag förstås om att skriva om hästar också och kanske smink ibland. Men nu är jag nog klar för ikväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar