Sidor

lördag 11 juni 2016

Kvällens funderingar

(Eller kanske mer "sådant jag vill klaga på för tillfället"...

Oj om det skulle bli lite varmare. Det är så kallt hela året i det här landet så mig skulle det absolut inte störa ifall det skulle bli lite varmare...



Annars så känner jag mig tom på något sätt, som att all motivation till någonting skulle ha runnit iväg. Jag har någon existentiell kris för tillfället tror jag, det är nog därför. Det är som att jag bara lever tar mig igenom dagarna som kommer och går och jag vet inte riktigt var någonstans jag passar in och hur jag skulle kunna vara bra att ha. Om man nu måste vara det. Heh, jag börjar mer och mer tro att jag inte passar in någonstans...kanske är det så det ska vara. Jag har har ingen aning, jag skriver en massa skit som tidsfördriv bara.




Ikväll har jag och Glenn inte gjort någonting speciellt alls och det känns helt okej fast det är fredagskväll och allt. Kan bero på att förra helgen blev så stressig kanske.




Sen vet jag inte om jag har mer funderingar ikväll. Heh, nu känner jag mig duktig som har bloggat 3 dagar i sträck...
Bilderna i det här inlägget är från We Heart It. Jag tyckte inte att jag hade egna bilder att ta av idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar