Sidor

onsdag 8 juni 2016

3 saker listan

Hittade en lista att stjäla och göra och sådär. Jag känner mig inte så intressant för tillfället och inte så inspirerad och sedan vet jag faktiskt inte ens vad jag tycker om saker och ting men jag ska åtminstone göra ett försök med den här listan.


3 saker jag ser fram emot

  •  sena sommarkvällar
  • någon random dag i framtiden då jag känner att jag vet precis hur jag vill att allt ska vara och jag har allting på klart. Det är ju förstås osäkert om en sådan dag kommer att finnas.
  •  sommaren överlag. den här känslan av att ha hela sommaren framför sig ännu tycker jag om.

3 saker jag vill

  •  våga hoppa med Zam
  •  sluta vara så awkward hela tiden
  •  spara längre hår

3 saker jag ofta gör

  •  håller på och knapprar på telefonen
  •   oroar mig för framtiden
  • säger "buuh" eller "booh" då jag inte har någonting vettigt att säga.

3 saker jag gillar

  • att sova
  • att rida och vara i stallet
  •  att mysa med Glenn

3 saker jag inte gillar

  •  då folk är överdrivet negativa
  •  att inte ha någonting att göra
  •  mycket, mycket som har med människor att göra. Fast tja, inte gillar jag ju då det det är någonting med ponnyerna som inte är som det ska eller någonting med Opeln som inte är om det ska.  

3 saker jag borde

  •  jag tänker ofta för mycket och pratar för lite så jag borde prata mer och tänka mindre. 
  •  vara mer kreativ, typ skriva, fota och rita. Det har varit för lite av det på senaste tiden.
  • min Opel behöver mera olja så jag borde få det påfyllt

3 saker jag kan

  •  ansiktsbehandlingar. Det känner jag att jag har blivit bättre på i vår.
  • filosofera och fundera. Det är jag nästan för bra på.
  •  att mysa med djur är jag nog nästan professionell på haha. 


3 saker jag inte kan

  •  jag är inte alltid så bra på att vara i tid... Fast lite lite bättre har jag nog blivit på det. Tror jag...
  •  vissla, och jag har gett upp hoppet om att lära mig det...
  •  att småprata, och det är en sak som jag försöker att bli bättre på. Men det är svårt då man är en så awkward individ som jag.


3 saker jag blir lugn av

  •  att mocka hästskit.
  •  havet, stjärnhimlen och skogen. 
  •  att lyssna på musik.

3 saker jag blir stressad av

  • då det är mycket folk och stökig stämning
  • jag tycker om att ha mycket på gång men är det för mycket så blir det stressigt. Obviously.
  • trögt internet

3 saker jag gjort i helgen

  • varit på en student- och examensfester.
  • varit ut och firat att det blivit sommar.
  • tvättat Opeln fast nu är den ganska smutsig igen.

3 saker jag gjort den senaste veckan

  • haft skolavslutning
  • köpt en massa smink och grejs på auktion i skolan. Alltsammans blev att kosta under 20€.
  • vakat länge på nätterna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar