Sidor

onsdag 18 maj 2016

Ny telefon och så vidare

För en vecka sedan köpte jag en ny telefon och jag har varit så upptagen med den så jag har inte haft igång datorn mycket alls. För det är så awesome att ha en telefon som det är kul att vara på. Min Iphone 4 var ganska trög och det gick inte att göra så mycket med den. Fast den har hållit bra, inte en enda spricka och så har den blivit våt och blivit tappad och så vidare. Den köpte jag i juli 2013.
Min nya är en Samsung J5. Jag hade nog inte riktigt tänkt köpa någon Samsung men då har Glenn en en lika telefon som arbetstelefon och såg jag liksom med egna ögon att var trevlig att använda och så kostade den 169€ vid Gigantti så då var jag och köpa den hastigt och lustigt om man säger så.
Nu då jag haft den en vecka så börjar jag förstå mig lite på den fast det är nog vissa saker på den som är märkligt ännu och nog saknar jag Iphone lite. Jag är nog ännu också av den åsikten att Apple är bättre än Samsung. Fast jävla dyrt.

Lite bilder från helgen tagna med min nya telefon. Den har nog riktigt bra kamera tycker jag så det är kul att ta bilder med den då liksom.

I måndags var jag till Kaustby med mamma och Becka då Becka skulle ta Monte'licens. Först hade de ett prov och sen skulle de rida. Jag och mamma var med och typ hjälpa till. Vi spolade av och gick med Carol (hästen som Becka "red upp" med) efter att de hade ridit. 



Sedan red jag den här tjockisen med monte'sadel. Det var nice, det var liksom så lätt att hålla igång honom och det var inte alls tungt att stå i lättsits och rida lätt heller faktiskt.

Nu kunde jag också ha de här filtren på Snapchat. Det gick inte med min förra telefon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar