Sidor

torsdag 7 april 2016

Mobilbilder från senaste veckan...

Det här blir sista inlägget i en lista som jag påbörjade. Typ. Det blir så mycket som:
Dag 20— En bild på mig själv idag, och tre trevliga saker som har hänt under den senaste veckan.

Påskmåndagen som var i förra veckan var en riktigt solig och vårig dag så jag och Glenn var och gå lite hit och dit. 


Så har Månsa hittat en frass som hon kan tolerera. Hon brukar inte tycka om andra katter men den här frassen får nog vara i närheten av henne (men inte för nära). Det är ju nog klart det också, att om Månsa hittar en frass så är nog en speciell frass. Den här frassen var jättesöt och jättefin faktiskt. 



I lördags var jag och Becka på hästmässan i Tammerfors. Det var kul fast tröttsamt som det nu brukar vara fast vi fyndade inte så mycket där. Jag hittade lite ryktgrejer, ett grimskaft och ett par ridbyxor som jag inte har provat ännu heller.



Så en bild av då jag för en gångs skull lyckades få nagellacket perfekt. Oftast så lyckas jag förstöra det innan det har hunnit torka helt och det ser ju inte riktigt bra ut... Det här nagellacket är annars riktigt awesome. Både färgen och märket. Jag fick det av mamma som köpte det på båten då hon och pappa var på kryssning häromveckan.
Till sist... En selfie från idag. Och sådär. Jag existerar som vanligt antar jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar