Sidor

fredag 15 april 2016

Freedag

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen igen. Jag har inte hunnit och varit trött på kvällarna och sådär. Då jag hade tänkt skriva någonting senast så bråkade nätet så då blev det inte heller av.

Sen så är det absolut som att jag är helt utan inspiration då det kommer till det här skrivandet. Det känns bara helt som att allt bara flyter på och jag hittar liksom inget intressant att skriva om och så vidare. Förr skrev jag mer och hade tydligen något att skriva om. Jag vet inte varifrån jag fick allt.
Fast så är det väl.

Idag är det åtminstone fredag och det är skönt det. Ännu känns det som att man har hela kvällen framför sig och så vidare.

Lite bilder från senaste tiden:

En jag. Jag börjar vara trött på hur mitt hår är så kort och så behöver det färgas också. Suck, för ett år sedan hade jag en episk lång pannlugg och svart och mörkrosa hår. Det skulle jag bra kunna ta tillbaka.
På andra bilden är det en liten Sniff. Han är nog mest söt och mysig han.



En Timidakatt till vänster och till höger jag och Glenn i höstas. Den bilden är med eftersom vi hade halvårsdag för en vecka sedan faktiskt (och de här bilderna gjorde jag i början av den här veckan, typ i måndags. Då skulle det ha make-at sense att ha skrivit om förra helgen fast då bråkade nätet. Murr.) 
Det finns ju nog en hel del man skulle kunna skriva här. Redan ett halvår. På ett sätt har tiden gått snabbt och ändå inte. Och det är nog rätt så fantastiskt allting och en rätt lång historia egentligen. Så det får vara för den här gången åtminstone.
Fast nu har jag inte mer att komma med för den här gången men jag önskar er en trevlig fredagkväll. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar