Sidor

fredag 25 mars 2016

Nattfunderingar och throwbackthursday

Jag som hade tänkt börja blogga mer regelbundet och så är det nästan en vecka sedan senaste inlägget. Så gick det med det haha. Fast jag skyller på att jag varit så otroligt trött varje kväll den här veckan. Jag har faktiskt inte orkat ha några kreativa funderingar om man säger så och så är jag lite förkyld också tror jag. Ikväll är det nog också likadant men jag ska hämta mamma och pappa då de kommer från en resa inatt och sedan ska jag stiga upp och fixa stallet på morgonen. Lite jobbigt men det går ändå. Det är nog lite trivsamt att få ha huset för sig själv och så. Lite som förr för något år sedan då jag ofta var ensam hemma på helgerna och hade i princip inget liv.
 Tur att ponnyerna är världens mest mysiga och trevliga iallafall. Ikväll fixade jag också stallet och då var jag och gå med Sniff här på gården lite. Han är så otroligt söt och fin. Måste jag bara säga. Ikväll rullade han sig två gånger i snön. Han såg så nöjd och busig ut. Det var roligt att se.

Det här är en bild från våren 2008. Det är jag och Sniff längst till vänster och så är det Becka som rider Melinda och mamma som springer med. Jag tycker om den här bilden och bilden under, mest eftersom jag rider Sniff. Han hade hovarna i skick där och jag såg inte för stor ut på honom heller. Så representerar den också en tid då Becka och jag red shettisarna ännu. Det börjar nog vara vidrigt länge sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar