Sidor

måndag 7 mars 2016

Märkligheter.

Det här är ett inlägg med fina bilder och sådant från We Heart It och jag vet  inte riktigt vad jag vill med det egentligen. Förutom en och annan melankolisk fundering. Tror jag.
Skolan började idag iallafall. Det känns riktigt bra på ett sätt, jag kan sova i stan med Glenn på vardagarna också och jag har ganska korta skoldagar. Fast det som är dåligt med det är att jag blev påmind om hur mycket folk som är där. Mycket människor på en och samma gång känns obehagligt tycker jag. Det känns som att det är svårt att andas på något sätt... Och jag undrar om jag alltid känt det så här eller om det är någonting nytt. Jag minns inte att det alltid känts så fast jag tror nog att det alltid varit på det sättet. Det är bara det att jag har inte funderat så mycket på det förr...Jag brydde mig inte så mycket då heller tror jag... Fast jag vet inte jag.




Såå... En annan sak jag också funderat på är det här med att växa upp. Jag vill liksom ännu vara den här lite svåra tonåringen som jag var för några år sedan, fast å andra sidan så vill jag växa upp. Egentligen så vill jag växa upp fast jag vet inte vem jag skulle vara då. 
Fast nu får det nog vara med de här virriga funderingarna för idag för fortsätter jag så blir det bara virrigare och värre. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar