Sidor

torsdag 17 mars 2016

Jag tror att jag är tillbaka...

Jahapp då kom jag mig för att uppdatera min blogg. Jag har faktiskt ibland till och med glömt att göra det ibland nu på senaste tiden... Men nu håller jag alltså på och gör det. Heh.
Saken är den att jag nu tänkte lite en gång för alla att antingen så börjar jag blogga lite mer ordentligt en tid eller så får det vara. Så nu tänker jag börja med att se ifall jag skulle lyckas producera 3-4 inlägg i veckan en tid. Lyckas jag med det så fortsätter jag.
Jag hoppas att jag lyckas med det för jag tycker om att skriva och jag har bloggat i ca 3 och ett halvt år och det har nog varit en del av mitt liv. Och sådär.
Fast då var det ju det problemet också att förr så skrev jag en massa bara och publicerade det och var nöjd med det och skrev vad jag tänkte och kände. Nu har jag blivit mer kritisk och har inte samma behov riktigt av att öppna mig så här offentligt. En rätt stor del av det jag skrev handlade om att jag var ledsen, deppad eller bitter över någonting och visst brukar jag vara det ännu men jag känner inte att jag behöver skriva om det på samma sätt. Så om jag ska fortsätta så måste jag liksom hitta på någonting nytt att skriva om.
Så...vi får se vad det här blir till helt enkelt.

Till det här inlägget kommer det en bild av Zam från i måndags. Vi var på en skogsrunda i skymningen och det var awesome. Idag var vi också en skogsrunda i skymningen och då kom Becka och Melinda med gåendes. Det var fint och soligt väder idag, riktigt våraktigt. Det gillar jag (och Zam också för den delen).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar