Sidor

torsdag 3 mars 2016

I'm a redhead

Mitt i natten och mitt i sportlovet så är det en jävla bra ide' att börja skriva om allt möjligt. Eller tja, mest hår. I fredags var jag sista dagen på lia och då fick jag håret färgat. Det är ganska awesome det.

Så här såg håret (och jag) ut före. Det var lite urtvättat och flera centimeter utväxt.


Ooooch så här ser det ut nuu... Inte någon extremt stor förändring egentligen. Det blev lite rödare och utväxten blev mörk. Lite ombre´. Det skulle gärna kunna bli lite rödare och mer av det mörka ännu så skulle det vara riktigt som jag vill ha det fast det kan fixas. Och såhär ordentligt färgat har det inte blivit på år och dar inte.


Nåja, nu tar jag natten för jag ska orka upp och rida Zam från förmiddagen och fortsätta ha sportlov i några dagar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar