Sidor

torsdag 31 mars 2016

Dagens...

Eftersom jag har varit helt tom i huvudet på något sätt på grund av att inte ha sovit bra alls de senaste nätterna pågrund av lite fucked up dygnsrytm på påsklovet och sådär. Inte är det enkelt inte.

Väder: Bara grått överallt och så var det kallt och obehagligt tyckte jag. 

Enhörning:
unicorn and emoji-bild

Händelser: Var i skolan och hade 3 pass anatomi, sedan ville jag bara hem och sova typ. Så har jag och Glenn varit till Pauen och Antons bygge och nu ikväll har vi lagat mat och chillat och thats it typ.


Låt: Eternal Tears Of Sorrow- River Flows Frozen. Jag tycte om dem då jag var i 15-årsåldern och jag råkade lyssna på dem idag och jag tycker nog ännu att de är bra.



Till sist en bonus. Hehe. Världens sämsta musikvideo som dessutom är finsk. #stoltfinländare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar