Sidor

fredag 18 mars 2016

Dagens funderingar och dagens outfit

Eftersom att det inte ser så fint ut att ta outfitbilder med mobiltelefon i en spegel så kan jag inte bara skriva om det tycker jag. Plus att jag funderar rätt mycket och det vill jag dela med mig av ibland.

Fundering nummer 1: Tiden går snabbt då man sitter och skriver. Snart måste jag redan ta ut min pizza ur ugnen och jag har knappt börjat skriva det här känns det som.

Fundering nummer 2: En sak jag har lust att morra över är då man måste ha med datorn till skolan och så behöver man den inte. Sedan då man lämnar den hemma så behöver man den och då tycker de att jåå, nog ska man ha med den varje dag nog...

Fundering nummer 3: 3 blogginlägg från mars 2013. Jag hade nog ganska intressanta funderingar.
Länkar till dem häär:

Jag fick en sån otrolig lust att göra en sånhär lista...igen...:P
Kallt och annat dumt :P
Irriterande saker som jag bara inte orkar med

Annars har jag inget intressant att berätta om, jag och Glenn har i princip bara suttit i varsin soffa med varsin dator och vinkat åt varandra ibland. Så kan det vara emellanåt också.



Dagens outfit var det här. Jag kände att det börjar bli vår och att jag ville ha skor med någon form av klack och så har också mina otroligt runda solglasögon återuppstått. Jag hade ett par i förra våras och somras men de gick sönder en gång som jag skulle låtas vara cool (men det misslyckades). Nu har de återuppstått tyyp. Jag köpte ett par som är nästan likadana här för några veckor sedan och nuu börjar det vara säsong för dem också. Toppen/västen/whatever är från Code, den är lite märklig men fin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar