Sidor

tisdag 23 februari 2016

Telefonbilder från senaste tiden...

I brist på annat och för att jag inte bloggat så mycket. Inte så intressant heller för jag tar mest selfies och bilder på djur och min iphone är fortfarande min gamla iphone 4 så bilderna med den är inte riktigt de bästa men vad kan man.

Till vänster: Selfie på wc vid Melody. Observera min mössa med nitar där upp i vänstra hörnet. Jag kallar den för spiikmysso. En gång råkade jag trampa på den. Den var vass. Till höger: En till selfie vid min praktikplats. Jag hade en good hairday ser de ut som. Yaay.

Grå naglar som jag hade för några veckor sedan... 

Månsa som busar förra veckan. Hon är snart 10 år gammal kom jag fram till. Det märks inte någonstans tycker jag. 

I fredag färgade jag ögonfransar och fixade håret på mamma och improviserade ihop en frisyr... Det var kul.

Sniff i fredags. Jag borstade och busade lite med honom före jag for till stan och stannade där hela helgen.

Selfies i sovrummet vid Glenns lägenhet. Det är en grön lampa i taket så det är därför de här bilderna är gröna. Det är kul.

Dagens naglar. Sådär lagom diskret. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar