Sidor

onsdag 24 februari 2016

Random funderingar jag har för tillfället

Random funderingar som till exempel varför jag alltid tappar bort allting i min säng. Det gör jag faktiskt. Mina bilnycklar brukar jag hitta där. Min spikmössa tappade jag bort och jag rekryterade en professionell sökpatrull för att hitta den (läs mamma) fast ändå var det i min säng som jag råkade hitta den då jag grävde fram en väska som var där under ett täcke. Min telefon brukar gömma sig där också. Fast det värsta var nog idag då jag lyckades tappa bort handvårdsgrejer som jag lånat av skolan. Och hittade dem i sängen. Såklart. Heh, det börjar nästan bli pinsamt det här.

Annat som stör mig är det här:

Nog för att det är kul med dinosauriespelet som man får spela då det inte finns internet förstås.

Så är det bara. Katter. <3


Jag talar sällan så mycket om det är mycket folk som jag inte känner runt mig men jag följer nog med i diskussionerna ändå och har en åsikt. Fast jag säger ju inte så mycket. Jag känner ofta att jag inte skulle kunna få det jag tänker att bli till någonting vettigt ifall jag skulle säga det högt. Fast jag önskar att jag skulle bli bättre på det förstås. Önskar och hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar