Sidor

fredag 12 februari 2016

År 2015 Del 3/3

Det kanske är lite löjligt sent att skriva någon årsresume' då halva februari har gått, åtminstone tycker jag det. Men det känns fel att inte avsluta det jag påbörjat tycker jag också, speciellt då jag bara har en del kvar. Så det så. 

September

Det var månaden då vi hade börjat komma igång ordentligt i skolan och månaden jag började känna Glenn och det var nog i stort sett det som september månad gick ut på. Förutom det så höll jag på med ponnyerna och så hade Becka fyllt 18 så vi var ut några gånger då tror jag...



Oktober

Så här i efterhand känns det som att det var en bra månad. Den 8:e blev jag och Glenn tillsammans. Så var det höstlov. Jag och Glenn var till Oulu och så sov vi 2 nätter på hotell och såg In Flames. Det var ju halloween också och det tycker jag att är kul.  Så det hände faktiskt en hel del den månaden. 
Jag hann väl nog med lite hästar däremellan också förstås... Zam var med i en utställning då också, eller det var väl nog en match show.



November 

Den här månaden var rätt tung. Det var lite mer i skolan och det blev mörkt och jag hade mycket att hinna med. Det finns nog inte så mycket att säga om november inte... 
Varje helg så sov jag och Glenn i en stuga (som är typ som en sommarstuga) där var han är hemifrån i Edsevö. Tja, förutom sista helgen för då var vi på lillajulfest i Oulu. Det var nice. 
I november blev det nog alltför lite häst och Zam var halt och sjuk lite här och där. Inte alls kul. 
Yep, och så fyllde jag 21 den sista november. Det var inte så mycket med det, jag kunde bara konstatera att jag blir äldre. 



December

Hmm... i december så var det ungefär som i november fram till jullovet. 
Jag var i stallet, var med Glenn och gosade med katter. Julen var rätt bra och mysig och nyår också. Både jul och nyår så sov vi där i stugan 4 nätter i sträck. Det var nog inte så bekvämt egentligen lite mysigt och speciellt var det nog. 
Sedan vet jag inte om det finns så mycket mer att säga om det året annat än att jag kommer nog att komma ihåg det. Och att jag hoppas att 2016 blir ännu bättre.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar