Sidor

fredag 15 januari 2016

Snabb update...

Igår började jag min lia-periord vid en frisörsalong här i byn. Det går att vara på en frisörsalong på första lian fast man ska bli kosmetolog. Hittills har jag trivts och jag tror nog att det kommer att vara bra. Rätt skönt att kunna cykla dit också.

Igår red jag Zam. Vi var en barbackarunda. Uj vad han var lat. Fast vi galopperade och det har jag inte gjort sedan i typ november. Det var roligt fast Zam var trög och så. 

Nu har det kommit ordentligt med snö, det är väl nice. Det som inte är så nice är att det har blivit kallt igen och det är jobbigt då man ska med bilen någonstans och då det är riktigt kallt så vill man inte riktigt fara och rida och så.

Nåjaa, det var allt för det här gången. Mjau.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar