Sidor

onsdag 6 januari 2016

Sista dagen på jullovet

Idag är det sista dagen på jullovet. Det är tråkigt. Även fast det känns som att det är länge sedan jag var i skolan. Möjligtvis så skulle det kunna bero på att jag sovit för mycket. Eller haft roligt.
Så kan det också bero på att i söndags så tänkte jag att jag har ju iallafall en vecka kvar av lovet men sedan upptäckte jag att det är den 7:e på torsdag och att det var då som skolan börjar. Det var inte så kul.

Jag då jag vaknat och kollat på klockan så var den 13.01. Så den här dagen blir inte så lång. Jag tror inte att det gör så mycket egentligen för det är så kallt där ute. Det är inte så att man vill fara på någon lång runda med ponnyerna eller så. De å andra sidan klarar av det här vädret riktigt bra. De blir lite extra pigga och sprättiga men de har sin tjocka päls och så har de hö. Speciellt Melinda såg riktigt nöjd ut igår.

Sådär ifall det intresserar någon.

Lite enhörningar som avslutning. Enhörningar har blivit ett återkommande tema här tydligen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar