Sidor

torsdag 21 januari 2016

Nytt hååår

Eller naah, inte är det ju nytt egentligen. Men igår så fick jag håret toppat, min sidecut klippt med en äkta rakmaskin och färgat med någon skumtoning som gör håret lite glansigare och så att färgen blir starkare. Det var en hel del torra toppar minsann. Det är nog många år sedan någon frisör har rört mitt hår liksom. Nu känns håret kort men mycket friskare på något sätt.

Det blev ju sen plattat också med en grej som ser ut som en borste som man ska dra genom året och så blir det platt. Nu återstår det bara att se hur håret ser ut då det inte är platt mera. Jag tvättade det ikväll och har ännu inte sett mig i spegeln... Det kommer att se kort ut och jag vet inte ännu hur jag ska börja fixa det till vardags för att jag ska trivas. Jag lär väl vänja mig...men hjäääälp, det kommer att kännas märkligt det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar