Sidor

tisdag 26 januari 2016

Mondays are fine. It is your life that sucks.

Idag var sista dagen på helgen för mig. (Hehe.) Pauen var också ledig så jag var dit på kaffe och så var vi och rida en sväng med Hansu. Det var kul, speciellt eftersom det var över en vecka sedan jag hade suttit på en häst och ännu längre sedan jag har ridit någon annan häst en Zam. (Det var väl senast jag red Hansu det...)
 Min hästsituation börjar kännas lite eländig sådär ärligt talat. Bara man skulle få in någon rutin så skulle det bli bättre tror jag och bara det blir ljusare och trevligare på kvällarna så blir det nog enklare med allt som har med hästar att göra. Tycker jag.
Annat som jag gjort är att jag har varit i stallet nu ikväll och pysslat med Sniff och efter att jag kom in från stallet har jag mest suttit med min laptop och varit arg på allt möjligt och så vidare. 
Fast nu är det nog så pass sent så man skulle kunna tänka sig att sova. Det har varit så pass sent några timmar egentligen. Förstås. 

Hansu som är söt.

Daya som sover på en Crocs. (Om det nu ens heter "en Crocs men vi säger att det heter så nu bara.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar