Sidor

fredag 8 januari 2016

Dag 18— Dagens outfit

Jahaps, jag höll på med någon lista som jag började på i september. Som jag tänkte bli klar med i höstas någon gång. Men life happens vet ni... Nåjoo, jag tycker inte om att att lämna något på hälft och det är ju bra att ha någonting att ta till då man inte vet vad man ska skriva om eller då man ska låtsas vara duktig och göra tidsinställda blogginlägg.

Dessutom så känner jag mig inspirerad så här efter jul att hitta på vad som skulle kunna vara en nice outfit och sådär. Så det här är min "Back to school-outfit"



Ochh....biiiilllderna... Uschusch, dåligt... Dåligt ljus och mobilkameran är ganska skit. Det är med den jag tagit den övre bilden.

Den undre bilden är sedan inget vidare den heller. Jag måste säga det så att ni vet att jag vet om det så att ni inte tror att jag tror att jag att jag är bra på det här... Eller hur var det. Haha.
Anyway, allt jag har på mig är från H&M förutom mössan för den är från Seppälä och sockorna fick jag till julklapp av fammo och det är också hon som har gjort dem. De är awesome.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar