Sidor

tisdag 5 januari 2016

44 frågor


1. Vem är din bästa vän?: Det skulle kunna vara Pauen det.
2. Vad har du för skostorlek?: För det mesta 38.
3. Brukar du skratta för dig själv?: Alltför mycket.
4. Vilket är ditt favoritnummer?: 13. Det är ett nummer som jag tycker att känns rätt på något sätt.
5. Vad var det senaste du åt?: Ananas.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?: Svart med lite glitter i om det skulle vara möjligt.
7. Hur är vädret just nu?: Kallt, mörkt och lite snö.
8. Vem var den senaste personen du talade med i telefon?: Pauen.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögon och utstrålning så där i allmänhet. Så är det med de flesta människor jag träffar överhuvudtaget. Om det inte är någonting speciellt med deras utseende förstås, typ att de har någon speciell stil. Har någon piercingar, tatueringar eller ärr som syns så brukar jag ofta lägga märke till det. Fast tja, det varierar antar jag. Jag vet inte riktigt. Man ser olika saker i olika personer. Det blev lite svårare att svara på frågan eftersom jag söker inte efter någon nu inte. Men det jag såg i Glenn som gjorde att jag kände att jag ville lära känna honom var att jag tyckte att han var lätt att vara med på det sättet att jag kände att jag var inte rädd för att verka konstig. Vara mig själv heter det. Dessutom så tyckte jag att han var intressant och rolig plus att han tycker om musik och katter och har blå ögon. Jepp, det blev en lång och flummig utläggning.

10. Tv eller Dator?: Dator. Tv klarar jag mig nog utan egentligen.
11. Favorit serie?: American Horror Story, The Walking Dead och Game Of Thrones.
12. Har du några syskon?: Min lillasyster Rebecka som är 18 år.
13. Längd?: 159 cm tror jag. 
14. Hårfärg?: En ganska mörk nyans av röd nu då jag just använt ett schampo som gör håret rödare. 
15. Ögonfärg?: Grå, lite mot grön.
16. Använder du kontaktlinser?: Nej. Fast det skulle vara kul att testa färgade linser någon gång. 
17. Favorit högtid?: Halloween tror jag, jag brukar planera vad jag vill klä ut mig till flera månader på förhand. Hehe. 
18. Favorit månad?: För tillfället säger jag juli, någon gång där efter midsommar då det ännu är ljust nästan dygnet runt och förhoppningsvis varmt. 
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning?: Joodå. Fast gråter man så brukar det nog finnas någon underliggande orsak.




20. Vilken var den senaste filmen du såg?: The 51st State. 
21. Favoritdag på året?: Ingen särskild. Råkar det vara en bra dag så är det en bra dag. 
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?: Faktiskt inte så blyg som man skulle kunna tro. Det är nog en sak jag klarar av om jag vill.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?: Nej...
24. Kramar eller kyssar?: Båda. Fast kyssar är awesome. 
25. Choklad eller vanilj?: Vet inte, kanske båda. Kanske ingen av dem. Åtminstone så tänker jag inte äta choklad frivilligt förrän typ till påsk.
26. Har du tatueringar?: Nej det har jag inte.
27. Vad lyssnar du på just nu?: Något ljud från tv:n och datorns surrande.
28. Är du kär i någon kändis?: Nej. Förr hade jag en massa kändiscrushar men det börjar vara en tid sen jag hade någon sådan nu.
29. Vilka böcker läser du just nu?: Inget. Det börjar vara längesen jag läste något nu faktiskt. 
30. Piercingar?: Jodå, i läppen och så har jag vanliga örhängen. Ibland känner jag att jag vill ha fler fast jag vet inte var...
31. Vad gör du just nu?: Sitter i min säng ock skriver det här blogginlägget som jag troligtvis kommer att tidsinställa.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?: Saltade.
33. Hundar eller katter?: Katter.
34. Favoritblomma?: Öööh... Cherry Blossom. Eller, det heter väl körsbärsblomma på svenska. Så vet jag inte vad Belladonna räknas som men de heter Deadly Nightshade på engelska och det låter ju tufft. 
cat, flowers, and white-bild

35. Har du blivit påkommen då du gjort något du inte får?: Säääkert, fast jag brukar vara bra på att smita undan innan någon märker av det.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet?: Det skulle väl vara min pojkvän det då isåfall.
37. Har du älskat någon någon gång?: Joo, gör det just nu.
38. Vem vill du träffa just nu?: Hmm just nu sitter jag för mig själv och trivs med att ha lite tid för mig själv. Fast Glenn skulle gärna få vara här förstås.... <3
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan?: Jag har alltid varit dålig på att skaffa vänner i skolan så I don't know...

40. Har du någon gång skjutit med pistol?: Neeeh.
41. Gillar du att flyga med flygplan?: Jag har flugit fram och tillbaka till Tyskland och det var helt nice. 
42. Höger- eller vänsterhänt?: Höger.
43. Hur många kuddar sover du med?: Två, fast jag använder bara en i gången eller ingen alls.
44. Saknar du någon?: Tjaaa...vill inte verka tjatig och såå...fast Glenn. Som inte alls bor långt ifrån mig och som jag kommer att träffa imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar