Sidor

tisdag 8 december 2015

Sniffkväll

Ikväll har jag varit i stallet och umgåtts med Sniff. Vi var och gå lite också. Vägen var skarp så vi gick inte så långt där. Dessutom så blåste det kallt och otrevligt. Vi busade lite här på gården istället.

Annars var Sniff riktigt trevlig att vara med ikväll. Han gick inte så snabbt då det var skarpt på vägen men han var ändå rätt pigg idag.

Ikväll var det också en sådan typisk Sniff och jag typ av kväll. Det var stjärnklart, snö och grenarna på träden var kala. Riktigt poetiskt. Som det brukar kunna vara med Sniff.
Heh, och jag vet inte riktigt varför det är så heller.
Och det var fler poetiska saker  jag hade tänkt skriva men jag fick inget bra avslut på det jag började skriva.
Iallafall, jag är glad över min lilla häst, över att jag får ha honom och jag hoppas att han är glad över att jag är hans också.

Såå...hade tänkt ta bilder idag men det var ju mörkt så de skulle inte ha blivit så vidare tror jag. En bild från för några veckor sedan är det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar