Sidor

tisdag 29 december 2015

Nighttime

Så då var man här igen mitt i natten. Jag känner mig inte det minsta sömnig på samma gång som jag är jättetrött. Typ som att jag skulle vara på något slags stand-by läge. Jag har redan tillbringat halva natten med att mest sitta och stirra. Eller först läste jag bloggar och försökte blogga någonting, sedan satt jag mest och tänkte på ingenting egentligen.  

wonderland, black and white, and grunge-bild


Nu har julen varit och farit. Jag vet inte om jag skriver någonting desto mer om det. Jag hade tänkt göra det men jag har tröttnat lite på att skriva vad jag gjort + en massa mobilbilder så jag tror det får vara. Men jag kan väl säga som så att det var en bra jul, det var vitt på marken på julafton men det försvann hastigt på juldagen. Mest har jag varit med min pojkvän. Jag fick en del julklappar också faktiskt. Den mest awesome skulle jag säga är en fisk som är mjuk och mysig, ca en halvmeter lång och ser ut som en riktig fisk, rättare sagt så är det en Gös. Haha. Den fick jag av Glenn.
weird, grunge, and thanks-bild

Fast nu ska jag börja sova snart. Jag hoppas att det går snabbt och enkelt. Jag skulle helst inte vilja sova hela förmiddagen imorgon. Jag skulle gärna vilja hinna vara ute med hästarna under dygnets ljusa timmar liksom.
Yep...och de säger att man ska passa på att vila upp sig på jullovet och så vidare. Det skulle det vara skäl att göra och det borde jag göra. Men, ändå blir det ju att jag vänder på dygnet. Aldrig ska det kunna vara enkelt inte.


night, stars, and moon-bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar