Sidor

måndag 7 december 2015

Om lilla jul, att vara jag just nu och 21 år gammal

Nu är det redan december, årets sista månad som vi redan är en vecka in i. Med det tänkte jag typ säga att "hej, det här är det första inlägget jag skriver den här månaden" och att det nu kanske inte händer så mycket den här månaden på den här bloggen. Jag har rätt fullt upp med skolan, pojkvän och hästar. Jag hinner inte med så mycket och senaste veckan har jag inte hunnit sitta ner med datorn och fundera. Just december brukar alltid vara stressig också av någon orsak. Det känns som att det är mycket som ska hinnas med på något sätt. Jag tänker inte ha något uppehåll här men jag skriver om hinner och orkar. Sen i januari kanske jag skriver mer om jag orkar, vill och hinner. Det kan fort hända att jag skriver mer då också, av någon orsak brukar jag skriva mest blogginlägg i januari månad.

Förutom att jag ville berätta det så kan jag berätta att i måndags fyllde jag 21 år. Det är väl helt okej att vara 21 också kan jag konstatera då jag varit den en vecka. Inte så mycket med det.

Förra helgen var det lilla jul och i jag och Glenn for till Oulu i mörkret, regnet och rusket. Vi var på en lilla julfest. Glenn känner folk där. Det var nice.

Bilden till vänster: Abc-selfie. Bilden till höger: den skulle inte se lika bra ut om jag skulle vända mig själv rätt väg.

Till vänster: riktigt fint och mysigt såg det ut. Till höger: det var en secret santa-grej. Nu äger jag ett par rosa vingar och har traskat omkring i Oulu med rosa vingar och renhorn.

Glenn kan se normal ut på en bild. Högst. Men det är väl helt okej. Normal is boring, det har jag alltid tyckt.


Från vänster till höger: Whisky. Ren vid bardisk. Vingar som hamnade på min spegel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar