Sidor

tisdag 24 november 2015

Novembersol

De få dagar som solen lyser i november brukar vara vackra tycker jag. Nu kom det dessutom snö så det gör allting ännu finare. Inte för att jag brukar vara någon vinterperson men nu känns det som det här med vinter kan säkert också vara trevlig och bra.
Lite bilder som jag tog genom Opelfönstret då jag och Becka körde hem från skolan. Det var Becka som körde. Därför gick det så bra att fota genom Opelfönstret.


Faktiskt, ni får hata mig hur mycket ni vill nu, men jag tycker att november kan vara en helt okej månad. Det är mörkt och hemskt men jag brukar klara av det. Jag fyller ju sen sista november också. Hehe. Sedan kommer december och julen och då brukar det hända saker men sedan kommer januari-februari. Då brukar allt bara vara dåligt, kallt, mörkt, hemskt och tråkigt.

Idag har annars varit en rätt bra dag. Jag har varit i stallet och borstat och busat med Sniff. Han var riktigt pigg och glad nu då det har snöat och han var så söt och mysig så ni vet inte. Hihi.

Jag tänkte också att det skulle vara läge att ta selfies i dagsljuset av mitt lite rödare hår. Eftersom att det tydligen har betydelse.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar