Sidor

måndag 9 november 2015

Lite bilder från telefonen

Den rubriken lät lite weird men det är för att jag inte druckit kaffe sen i morse. Skyller jag på, för kaffe behövs för artens överlevnad. Åtminstone för min överlevnad. Eller kanske mest för folkets jag umgås meds överlevnad. Mycket överlevnad i detta stycke. Fast överlevnad, det är ju ändå vad livet går ut på, annars dör vi. Men sedan så dör vi allihopa ändå. Nobody gets out alive eller något.


Outfit från förra fredags feat. min awesome huppari som är från Rockjet då det ännu fanns i Vasa, shorts som egentligen är avklippta jeans och mina mest awesome leggings som är cirka 5 år gamla... Ayyee, jag behöver nya kläder. Faast då har jag förstås det här "Best Bitches"-halsbandet som jag har med Pauen. 

En fin och kall morgon på bilden till höger och Melinda till vänster. Det var i förra söndags då vi var ut och cykla. Eller jag cyklade och Melinda sprang med och såg glad ut.

Lite naglar som vi gjort i skolan, de blå är mina och de andra har jag gjort.
Sedan är det nu bara lite jag och lite Sniff och lite mer Sniff.  Nu har Sniff börjat få gå med Zam och Melinda i den stora hagen då det inte växer något gräs mera. Det gillar han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar