Sidor

måndag 9 november 2015

Halloween och så vidare...

Jag har inte varit någon bra bloggare på senaste tiden. Jag har inte bloggat alls på en vecka. För en vecka sedan på lördag var det Halloween och det är väl nog mest det som det här inlägget kommer att handla om för Halloween är awesome plus att det har nog inte hänt så mycket spännande heller. I början av veckan var jag väldigt trött och eländig och så har jag varit i skolan, varit med Glenn, varit i stallet och så har jag tagit för mycket sovmorgnar. Nu igen har jag ledigt onsdagar och torsdagar. Det är ju  nice fast det suger lite att behöva ha söndagskväll-känsla på torsdagskvällen också...

Halloween ja. Jag vet inte om det finns så mycket att berätta om det riktigt, jag säger bara tack och förlåt så här i efterhand. Jag var en demon av något slag kom jag fram till. Sminket blev helt yes i år fast det var en pain in the ass att få bort det. Sen hade jag dessutom en klänning som bara ville glida ner hela tiden. Det var lite besvärligt.
Mitt weirdo till pojkvän var utspökad till både det ena (någonting med några meter bandage) och det andra (en djävulsmask) och det tredje (en hästmask som har tillhört min kusin).
Nåja, nog om det. Halloween är över för i år för länge sedan, sorgligt nog. Och nu då det här inlägget är skrivet så borde jag kunna fortsätta blogga helt normalt. Vad jag nu menar med det.

Till vänster: Lite mer svart och svår än vad jag brukar vara, men bara lite.
Mitten: Där ser vi rätt så onda ut.
Till höger: Han hittade en slags naziuniformsmössa. Det måste jag tydligen föreviga på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar