Sidor

måndag 23 november 2015

Första snön, lite rödare hår och annat jag sysslat med...

Bilder tagna med mobilkameran. Ahhh, den börjar bli dålig. Nästa dyra sak jag köper kommer nog att vara en telefon. Den här jag har har nog sett sina bästa dagar. Suck...

Nåjoo, lite bilder, en selfie i en spegel i skolan från i torsdags. I torsdags var vi också  från klassen till Seppälä på kvällen och lackade naglar åt folk då de hade en vip-kväll där.
 En bild av Zam från i torsdags. Jag hann ut och hälsa på ponnyerna innan jag måste iväg.
I fredags tog jag det bara lugnt och chillade, bakade pepparkakor med mamma och var i stallet. Vi var och gå med Melinda och Zam. Vi gick med båda eftersom Zam har varit lite halt och ska ta det lugnt, kanhända att jag skrivit om det tidigare... Han blir nog bättre men han ska ju nog ändå ta det lite lugnare en tid.

I fredags färgade jag håret rödare. Jag blev rätt nöjd, det ser faktist ganska rött ut där högre upp, lite som röd utväxt. Dessutom så rakade jag bort allt hår på min sidecut för det hade blivit rödfläckigt och inte så vackert då jag färgade håret.


Årets första snö kom i fredags och igår på lördag var jag och gå med Melinda. Hon var en mysig pigg gumma som mest ville böka i snön efter gräset som var där under.


Sådär såg jag ut igår kväll. Jag och Glenn var ut och kolla lite. Idag har det varit en väldigt chill dag men det gör inte så mycket då det är söndag. Söndagar brukar annars vara jobbiga. Nåjoo, imorgon är det skola så nu ska jag snart fara och sova. Godnatt alla...som läser det här. Något mer fyndigt än det har jag inte ork att komma med mer idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar