Sidor

lördag 28 november 2015

Ålderkris och finaste kissekatten

Nu har snart hela november gått nu också. Det betyder att jag fyller snart 21 och att det här året snart är slut. Hemska saker. Tiden går snabbt och jag blir gammal. Det känns som en evighet sedan jag var 18...och då trodde jag att jag var gammal.
Egentligen har jag inte så mycket att komma med förutom min ålderskris. Fast min lilla ålderskris är inget problem egentligen. Man är så gammal som man känner sig. Säger jag och har svårt att "act my age". Lite intressant är det, jag känner mig på ett sätt som att jag skulle vara 16-18 år fast ändå känner jag att jag är äldre än det på något vis också. Då man var i den åldern så var allting krångligt, saker som jag tyckte att var stora problem då har inte lika stor betydelse idag. Till exempel att nuförtiden bryr jag mig inte lika mycket i vad folk tycker om mig och så har jag blivit bättre på att veta vad som är vettigt att säga (och skriva) och inte.

Nu har jag inte så mycket mer att komma med idag inte förutom bilder på Månsa. Finaste lilla kattgumman. Haha. Hon är sannerligen nästintill perfekt. Katter, de är underbara. Jag får aldrig nog av dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar