Sidor

söndag 4 oktober 2015

Söndagskväll. Bleh.

Söndag kväll var det nu då. Eller det blir snart natt. Yes, och jag är trött. I morse steg jag nämligen upp och fixade stallet och natten före det, fredag-lördag blev det inte sovit mycket alls. Ayyee, sömn, det är viktiga ting det känns det som just nu iallfall.
Mer om den här helgen kan jag att jag varit ensam hemma igår och nu idag. Det var nice.
Idag har jag knappt gjort ett skit. Efter att jag var klar i stallet satt jag mest bara vid datorn och trögade och slösurfade. Lite trögt men ibland måste man ha tråkigt för att kunna ha roligt och så är det skönt att inte göra så mycket alls också ibland. 
Fast det orkar man inte göra hela kvällen och så hade jag en Melinda och en Zam och båda behövde komma ut och röra på sig och se annat en hagen så jag tog dem båda och så for vi på en promenad. Det var nice, Melinda var riktigt pigg och glad och Zam lufsade med och var mysig. Det var riktigt kul faktiskt. 
Men...nu ska jag plocka fram vad jag ska ha på mig i morgon och sedan ska jag packa väskan och sedan ska jag sova... Det ska bli skönt det. Godnatt alla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar