Sidor

lördag 31 oktober 2015

Musik som kan vara passande på Halloween

Årets bästa helg är häär wiiihoo eller något. Förhoppningsvis så håller jag på och ställer mig eller någon av mina offer inför kvällens Halloweenfirande som bäst. Det här är nämligen ett tidsinställt inlägg. Meen här kommer några låtar som är passande på Halloween enligt mig...

Första är Natalia Kills - Zombie. Jag började tänka på den häromdagen och vet verkligen inte varför. Kanske för att världen är så full med zombieaktigheter för tillfället.



Sedan en av mina favoritartister, Kerli. Vet inte om det här är så specifikt Halloween men det är lite sådär creepy åtminstone. Plus att Kerli har awesome stil och är skitsnygg (och har en likadan piercing som jag) så hon måste få vara med.



Nästa låt heter Tear You Apart. Den var med i första avsnittet i nya säsongen av American Horror Story och videon är också därifrån. Riktigt awesome och ganska k-18.



Marilyn Manson - This Is Halloween. Behöver jag säga mer? I don't think so.


I samma veva kom jag att tänka på RobZombie...


...och sedan också Deathstars. Deathstars är awesome och de ser också ganska läskiga och Halloweenaktiga ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar