Sidor

torsdag 22 oktober 2015

Min lilla Sniff

Idag har jag varit hemma och sjuk. Jag steg upp där kring halv 2 på eftermiddagen och har nog inte gjort någonting av vikt riktigt. Kollat på American Horror Story, det har jag gjort. Snart ska jag ut och fixa ponnyerna för natten. Jag är enda som är hemma vid ponnyfixningstiden och det är lite så då man har häst, de måste ha mat och rent runtomkring sig även fast jag råkar vara sjuk. Fast det känns nog bättre nu. Nu känner jag mig mest kraxig och sliten bara och tror nog att jag är hem från skolan imorgon också...
Och tja, Sniff har jag knappt träffat på en vecka eller så så det ska nog bara bli skoj att se honom och de andra.
Lite bilder från i våras då han tappade päls och såg riktigt rufsig ut. Mamma sa att han såg ut som ett u-landsbarn. Haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar