Sidor

onsdag 21 oktober 2015

Helgen i Oulu

Sådärjaa nu lyckades jag bli sjuk och det känns inte bra alls. Nåjo, i förra året var jag inte sjuk en enda gång och tydligen så slipper inte heller jag undan.

Iallfall, i helgen så var jag till Oulu tillsammans med Glenn och bodde på hotell, träffade folk och såg In Flames. Sånt mysigt.

Sen om bilden i mitten så var det han om tyckte att jag skulle lägga den på instagram. Heheh. <3


På lördagen var vi och se In Flames och de var bra. Lite synd bara att jag var så otroligt trött. Fast det var ju awesome att få se dem för de är ett av mina favoritband. Topp 3 typ.

Det blir kanske ett lite kort och dåligt inlägg speciellt eftersom jag varit så dålig på att uppdatera fast jag känner mig inte riktigt i skick för tillfället. Så det får vara bra såhär för ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar