Sidor

onsdag 7 oktober 2015

Dag 8— En tv-serie som jag tycker om

Nu i oktober börjar många serier på nytt. Det jag ser mest fram emot är att femte säsongen av American Horror Story som börjar snaaart. Den här serien har allt. Den är lite störd, den är spännande och underhållande och ingen är liksom ond eller god i den, det tycker jag att är lite kul. Den här nya säsongen kommer att handla om ett hotell och Lady Gaga kommer att vara med där. Det kommer förhoppningsvis att bli awesome. Åtminstone så har jag höga förväntningar. Lite synd förstås att Jessica Lange inte är med den här säsongen. Annars var nog de flesta andra skådespelare som brukar vara med med tror jag. Den här serien fungerar på det sättet att varje säsong har helt olika story men det är samma skådespelare.
Den här serien rekommenderar jag åt alla som kan tåla lite skräck och sådant. Hehe.

              American Horror Story


                GAGA

             Darkshines

💀But all humans, are monsters👿

Untitled

Edward.

Untitled

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar