Sidor

söndag 4 oktober 2015

Dag 7— Tio saker jag vill

Riktigt äkta randomsaker. Mest bara We Heart It-bilder.

1. Jag är ensam hemma för tillfället. Lite skönt men jag önskar att jag inte skulle vara helt ensam. Haha.

2.
 
     Go Crazy

Inte för att jag vet vad karuseller har med "go crazy" att göra riktigt men "go crazy" behöver man ibland.
   
3. Jag håller som bäst på och laddar ner Windows 10 så jag hoppas att det laddas ner smärtfritt och fint och att det fungerar bra sen också. Haha.

4.
       .
Håhå vakade ett dygn igår men har ändå någon slags partyfeelis... Aldrig är det lätt.

5.
        before i die | via Tumblr

6. Jag vill bara sova just nu p.g.a har sovit allt för lite och ska stiga upp och fixa stallet imorgon morgon...

7.
          *•.Wondrous.•*
Det är nog inget mer dramatiskt än att till exempel 24 timmar kan kännas som en evighet ibland...

8. Jag vill ha mer tid, just nu så hinner jag inte med allt jag vill hinna med...

9. Skaffa en piercing till eller två...
          ★

10.
           Untitled

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar