Sidor

lördag 31 oktober 2015

Dag 14— En artist jag gillar (Kvinna)

Här finns det flera jag skulle kunna skriva om men jag valde Lady Gaga. Henne tyckte jag om då jag var 18-19 år speciellt fast sedan glömde jag nästan lite bort henne. På senaste tiden har jag återupptäckt henne lite eftersom hon är med i den nya säsongen av American Horror Story. 

Queen, bae, and american horror story image


Lady Gaga tycker jag om för att hon ser så crazy ut och står för att man ska våga vara annorlunda och att det är okej. Hon är ju också känd för att klä sig minst sagt kreativt och konstigt framför allt. Det är inte alltid "vackert", inte vad som brukar räknas som vackert. Med tanke på hur stor Lady Gaga är så är det ju awesome.

Lady gaga and quote image


Hon har ganska så underhållande musikvideon också, de här 4 är mina favoriter.





                                           



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar