Sidor

fredag 30 oktober 2015

Dag 13— Fem bilder som gör mig glad

En bild från förra Halloween, lite sådär passande då det är Halloween den här helgen. Jag som försöker ta en selfie i spegeln och Anton som är där i bakgrunden och ser creepy ut. Så är det förstås Kira som syns lite där också. En av de roligaste spegelselfies jag har tagit är det åtminstone.


Jag någongång för länge sedan. Tror att jag var typ 10-11 år där. Ett bevis på att jag alltid varit lite egen. Jag gillar att jag ser ut att ha sådan "fuck you"-attiyd på bilden. Hmm, och det ser ut som att blå ar min favoritfärg där.
Den där lilla gula filuren heter Bananas och honom hade jag med typ överallt då jag var yngre. Han borde nog finnas kvar hos mig ännu i något skåp i mitt rum tror jag.



En selfie från december 2014 tagen i ett wc vid Bennäs Samlingshus (tror jag). Det var klassträff/sitz med de från gymnasiet och jag kände mig riktigt on point den kvällen.



Jag och Sniff i år i början av september. Den här bilden hade jag länge önskat att skulle existera och där är den.


Katten Månsa. Hon brukar bli kul på bild. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar