Sidor

söndag 25 oktober 2015

Dag 12— En bild av mig för tre år sedan

Okeej klart jag inte nöjer mig med en bild utan det blir nog mer ett helt throwbackspektakel här från hösten 2012. För det är 3 år sedan det var hösten 2012. Hemskt vad fort tiden går.
Iallafall, på den tiden var jag 17 år, rödhåri, höll på att ta körkort och gick andra året i gymnasiet. Rätt kämpig men inte så dålig tid i mitt liv vad jag minns. Senare, där efter jul så blev det jobbigare minns jag. Aaanywayy, en hösten 2012 bildbomb kommer här. Bilderna är heelt random i random ordning också.

Första bilden här till vänster är en selfie jag tog på min 18-årsdag, 30:e november och på bilden till höger så pussar jag Pona.



Lite random selfies med mitt älskade fickur som jag köpte vid Glitter. Ååh så awesome det var. Fast nu har urverket stannat och det är lite sad. Jag har funderat lite ifall det skulle vara värt att fixa det eller inte fast det har liksom inte blivit av att jag gjort något åt det.



Så var det lite Halloweenbilder tagna på typ självaste Halloween och Amanda var fotografen här. Hah, jag har ingen aning vad som var meningen med den outfiten inte. Det var typ en blandning av en massa saker. Konstigt värre. Till vänster posar jag med en gammal lie och till vänster med pupukaninen Perttu.



En märklig bild jag redigerat och sen mitt väldigt röda hår. Jag vill jättegärna ha lika rött hår som jag har på bilden till höger fast det lär nog ta en tid innan jag kan få det (på grund av att det var svart före).



Meeera photoshoot. Den hösten sysslade jag och Amanda en hel del med sådant. Det var också den hösten jag började blogga. Heh, jag plockade faktiskt alla bilder här från min gamla blogg.



Till vänster: jag som har gjort mig till en zombie. Jag klottade och hade mig med en massa olika konstiga sminkningar också på den tiden. Det blev sällan bra. Men kul tidsfördriv. Till höger: yep, nu kommer jag ihåg varför jag själv tyckte att jag hade någonting gemensamt med Merida från filmen Brave. Jag nästan ut som henne. Hehe.



Till sist en weirdobild tagen av Amanda i skolparken någongång då vi var och "tållade åpå" på lite små konstiga äventyr och konstigheter.

2 kommentarer:

  1. Dendär sista bilden är rolig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så pass rolig så ja var osäker på om ja våga lägg upp a!

      Radera