Sidor

onsdag 14 oktober 2015

Dag 10— Vad jag har gjort idag

Ännu är jag bara på Dag 10 av den här listan. Men inte har jag bråttom egentligen. Jag har ju också annat än den här listan att skriva om.
Idag ska det då handla om vad jag gjort idag. Lite speciellt eftersom jag har höstlov. Jag steg liksom upp där kanske lite före ett på dagen och hade farit och sova där mot klockan sex på morgonen. Så kan det vara ibland. Hehe.
 Då jag steg upp så  drack jag kaffe och kollade på The Walking Dead. Den nya säsongen började i söndags. Säsong 6 och det var ett trevligt kärt återseende faktiskt. Hehe. Jag var ju rätt besatt av The Walking Dead och serier överlag i sisådär ett och ett halv års tid fram till för ca ett år sedan. Antar att det var en period i mitt liv jag måste ha. Nuförtiden kollar jag inte alls lika mycket serier och är inte lika engagerad i dem. Det är rätt skönt faktiskt.
Lite efter klockan fyra for jag ut till stallet och red en trevlig halvlång runda med Zam. Först var han en trög gubbe, sedan blev han en lite tittig gubbe. Det var fint väder också, rätt varmt fast lite blåsigt.
Skönt var det iallafall att vara ensam med Zam och sina egna tankar.
Nu ikväll har jag mest chillat, sysslat med bloggen och så har jag tagit hand om Sniff. Snart ska jag nog kanske börja ta natten. Kanske kollar jag någon serie. Nu har jag riktigt kolla serier-feelis iallafall så det blir kanske någonting sådant.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar