Sidor

torsdag 29 oktober 2015

29 oktober

Jag har ingenting intressant att skriva om ikväll riktigt heller. Så vill man läsa någonting bra och betydelsefull så är det här fel ställe för det. Iallafall för tillfället.
Jag har inte gjort någonting intressant värt att berätta om. Jag har varit ledig från skolan idag (och igår också).
  Igår tog jag sovmorgon, körde till stan, hämtade Becka från skolan och så for vi och sökte efter lite grejs till Halloween. Sen for jag på en liten ridtur med Zam och efter det var jag med Glenn (och en vända till Pauen och Antons).
Idag var jag också och drack kaffe med Pauen men annars har jag inte gjort så mycket alls idag.
Fast i helg kommer det att hända saker. Imorgon fredag ska jag på Pauens examensfest och på lördag är det Halloween. Så det blir en händelserik helg och förhoppningsvis så blir den också helt awesome, minnesvärd och hela köret. Halloween är den bästa helgen på året tycker jag. Jag älskar att klä ut mig och allt som är creepy.


Annars så skulle jag absolut behöva lite nya bilder till bloggen kom jag fram till. Det är lite svårt för min telefon börjar kännas gammal och dålig och kameran har jag inte med hela tiden. De i det här inlägget höll jag på med och redigerade idag och de är från i våras. Jobbigt värre. Dessutom så är det så mörkt nu så man måste vara snabb om man ska hinna ta bilder i dagsljus.


Nu har jag nog inte så mycket mer ikväll att skriva om och så men efter helgen kommer det en hel del som kanske kan vara intressant och i helgen någonting tidsinställt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar