Sidor

fredag 25 september 2015

TGIF

Tjo det är fredag. Det är trevligt det. Helg är nice. Å andra sidan så känns inte helger av på samma sätt, jag har ju en dag mitt i veckan som jag är ledig också. Dessutom så lider jag inte av att vara i skolan heller, även om det är lite jobbigt att stiga upp morgnarna och inte är det ju toppen hela tiden. Det skulle nog vara konstigt om det skulle vara det förresten. Iallafall så trivs jag bra mycket bättre än vad jag gjorde i gymnasiet kan jag väl säga.
Idag i skolan skulle vi ha hittat en kund som skulle komma på handvård (alltså manikyr). Jag hittade min egen mor till det för hon råkade vara ledigt. Så nu går hon omkring med guldfärgade naglar as we speak. Heheh.
Efter skolan var jag och Becka på en loppisrunda och så pantade vi ett större gäng med tomflaskor och burkar, handlade en del kuligheter och så jag fick tillbaka 1€ och 5 cent. Det kändes bra i själen. Hahah.



 Sen har jag inte så mycket att egentligen säga. Jag är lite trött på något sätt. Det känns som kaffebrist. Det är inte bra så jag ska nog laga kaffe åt mig snart tror jag. Det är viktigt att bli pigg nuu för i kväll blir det nog att fara ut på någonting.
Annars så kan jag säga att jag tror att jag får säga Rest In Peace åt min gamla ipad. Jag minns inte om jag skrivit om det här eller inte men iallafall så gick den gamla jäveln och började uppdatera sig. Nu är skärmen på den helt vit och det står bara "dra för att uppgradera". Det funkar inte... Den tog sig nog vatten över huvudet då den började med det. Om nu en ipad kan ta sig vatten över huvudet. Lite sad är det då den varit med alla dessa år och jag hade en del roliga grejer på den...

Någonting mer ikväll har jag inte att säga. Så happy friday på er. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar