Sidor

torsdag 3 september 2015

Hösten är här...

Nu blev det september månad häromdagen. På samma gång som det blev september blev det också höst. Det är inte på det sättet alla år. Ibland så blir det höst redan i augusti och någon gång är det riktigt sommaraktigt i september...fast det har väl inte hänt så ofta. Haha. Iallafall så känns det bra att det blir höst. Lite förändring och så och den här sommaren har känts evighetslång. Inget fel med det, verkligen inte. Men det är skönt att känna att man får börja på nytt liksom. Jag känner att känslan av en nystart inte är något dåligt alls. Fast det blir nog mer omstart än nystart. Hah. Flummigt värre.   

Happy September, friends! ^_^

Dessutom så tycker jag om hösten. Småkyliga morgnar, löven blir fina före de faller av träden och man lugnar ner sig och få tid att tänka. På hösten känns det liksom mer okej att sitta och fundera och känna sig melankolisk liksom.
Jag känner mig rätt taggad över höst just nu joo. Jag har nu fixat ihop en del mer eller mindre höstiga bilder och gifar från We Heart It... 

Yup det var ju också hår jag var taggad över. I höst menar jag bli mer och mer rödhårig. Just nu har jag rödbrunt hår. Inte tillräckligt rött men en bit på vägen så att säga.

Ååh, vänstra bilden. Håret. Wow. Tatueringen: också nice. Annars är mina hairgoals ungefär som på högra bilden. Jag blev lite happy minsann, tydligen kan man få rött hår + mörk utväxt se bra ut om man får det fixat på ett bra sätt. 



                     Red lips}


HALLOWEEEN!!! Denna awesome-iga årstid infaller också på hösten. Jag funderar redan hur jag ska klä ut mig. 
Trick 'r Treat

Leaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar