Sidor

söndag 27 september 2015

Detta vampyriska veckoslut...

Så var det söndag igen. Det känns som en trög söndag idag. Jag har mest hållit på och redigerat lite bilder jag. Eftersom min ipad gick och dog lite så kan jag inte redigera någonting på den mera men det gör inte så mycket. De här bilderna har jag redigerat i ett program som heter Photoscape och det är bra tycker jag hittills. Rätt lätt att använda och man kan göra allt i det, dessutom så är det gratis. Vad är nu bättre än det...


Helgen har annars varit riktigt bra, åtminstone fredag. Igår råkade sig nu ändå bara så att jag inte gjorde ett skit och for och sova. Haha, det har börjat hända rätt ofta nuförtiden. Man blir inte yngre inte. Förr i tiden så brukade jag sällan göra någonting alls men var ändå vaken halva nätterna. det var tider det, eller så inte. 
I fredags var det som sagt riktigt awesome, det berodde väl nog mest på awesome sällskap och så vidare. Haha. Först blev det förfest hos Pauen och Anton och sedan blev det Netti. Yep. 

Det här var min "outfit of the night" så att säga. Hittade toppen vid loppis för 50 cent och den är perfekt. Loppis är bra. Hehe.


Igår kväll funderade jag på att longera Melinda, det blev dock inte till något. Vi orkade inte riktigt vara seriösa eller koncentrera oss. Jag tror vi far på en liten körtur idag istället.
Tydligen är det också någon slags superfullmåne just nu. Det är spännande. Man vet aldrig vilka varulvar som är i farten då liksom. 
Katten hamnade också med på bild. Hon ser inte riktigt snäll ut där. Fast hon är nog ganska snäll egentligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar